Termékek
Főmenü
logo
  • Honeywell
  • Ariston
  • Viessmann
  • Saunier Duval
  • Bosch
  • Vaillant
  • Rendamax
  • Remeha
  • Ferroli
  • CelsiusPlussz
  • TOTYA
  • Hajdu
  • Reflex
  • Computherm
  • WATTS
  • Atmos
  • Immergas
  • Vogel & Noot
  • Gree
  • Fernox
  • Sanica
  • Esbe
  • Centrometal
  • Adax
  • Glamox
  • Beha
  • Termostroj
  • Nobo
  • Biokopri
  • Thermex
  • Deltacalor
  • Radialight
  • Aeroflow
  • LG
  • Xhenia
  • Romantik
  • Calor
  • Alfa-Laval
  • Swep
  • Eldominvest
  • TermoJET
  • Zilmet
  • Vents
  • C&F Technics
  • Fischer
  • Heizer
  • Senko
  • Falcon
  • Panasonic
  • APAYDIN
  • Eliko
  • Sunsystem
  • Rubynor
  • Midea
  • Blist
  • LAFAT
  • Action
  • Caleffi
  • LaNordica-Extraflame
  • Magnet
  • Kodsan
  • TERRALUX
  • Vara-Fég
  • Hisense
  • TCL
  • Samsung
  • Tesla
  • Syen
  • Whirlpool
Kazánok Szaniterek Füstcsövek Kukatárolók

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

KazánPont.hu – Webgépész Kft.
Hatályos: Kecskemét, 2025. november 3.
www.kazanpont.hu

 

1. A Szolgáltató adatai

Cégnév: Webgépész Korlátolt Felelősségű Társaság (Webgépész Kft.)
Székhely: 6000 Kecskemét, Tavirózsa utca 13. (nem átvételi pont)
Cégjegyzékszám: 03-09-123975 (Bács-Kiskun Megyei Cégbíróság)
Adószám: 23790142-2-03
E-mail: info@kazanpont.hu
Telefon: +36 20 999 6066
Ügyfélszolgálat: munkanapokon 9:00–17:00
Tárhelyszolgáltató: New Time Kft., 6000 Kecskemét, Tavirózsa utca 13.
Honlap: www.kazanpont.hu

 

2. Az Általános Szerződési Feltételek célja, jogi alapja és hatálya

2.1 Az ÁSZF célja

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) célja, hogy a Webgépész Kft. által üzemeltetett www.kazanpont.hu webáruház működésével kapcsolatosan, a Szolgáltató és a Vásárló között létrejövő jogviszony részletes feltételeit szabályozza.
Az ÁSZF rögzíti a felek jogait, kötelezettségeit, valamint a szerződéskötés, fizetés, szállítás, jótállás, szavatosság, elállás és panaszkezelés menetét.

2.2 A Szolgáltató kötelezettségei

A Szolgáltató köteles a webáruházat a vonatkozó magyar és uniós jogszabályoknak megfelelően működtetni, a Vásárlókat a vásárlás előtt és után a jogszabályokban meghatározott módon tájékoztatni, valamint a fogyasztóvédelmi előírásoknak eleget tenni.

2.3 Jogi háttér

Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a mindenkor hatályos magyar jogszabályok az irányadók, különösen:

  • a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény),
  • a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól,
  • a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet a kötelező jótállásról,
  • a 10/2024. (VI.28.) IM rendelet a jótállási jegy kötelező tartalmi elemeiről,
  • a 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről,
  • valamint a 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról.

2.4 Az ÁSZF személyi és tárgyi hatálya

Az ÁSZF hatálya kiterjed a Szolgáltatóra és minden olyan természetes vagy jogi személyre, aki a KazánPont.hu webáruházban vásárlást kezdeményez.
A webáruház kizárólag Magyarország területén belüli értékesítést végez.

2.5 Az ÁSZF időbeli hatálya

Jelen ÁSZF 2025. október 20-tól hatályos és visszavonásig érvényes.
A Szolgáltató jogosult az ÁSZF módosítására, amely a weboldalon való közzététel napján lép hatályba.
A módosítás a már létrejött szerződéseket nem érinti.

2.6 Az ÁSZF közzététele

A mindenkor hatályos ÁSZF a www.kazanpont.hu weboldalon, jól látható helyen érhető el, és onnan bármikor letölthető, menthető és kinyomtatható.

 

3. A szerződés tárgya és létrejötte

3.1 A szerződés tárgya

A Szolgáltató a KazánPont.hu webáruházban kazánokat, bojlereket, fűtéstechnikai és vízmelegítő berendezéseket, szerelvényeket, valamint ezek kiegészítőit értékesíti.
A Szolgáltató kizárólag online értékesítést folytat, személyes átvételre vagy üzlethelyiségben történő vásárlásra nincs lehetőség.

3.2 A szerződés létrejötte

A webáruházban leadott megrendelés ajánlattételnek minősül a Vásárló részéről.
A szerződés akkor jön létre, amikor a Szolgáltató a rendelést e-mailben visszaigazolja.
A szerződés nyelve magyar, írásban megkötött szerződésnek minősül, amelyet a Szolgáltató elektronikus formában megőriz.

3.3 A szerződéskötés folyamata

  1. A Vásárló kiválasztja a terméket, kosárba helyezi, majd a rendelési folyamat során megadja adatait.
  2. A Vásárló köteles valós adatokat megadni. A hibásan megadott adatokból eredő károkért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
  3. A Vásárló az összes adat ellenőrzése után elküldi a megrendelést.
  4. A rendszer azonnal automatikus e-mailt küld a rendelés beérkezéséről. Ez az üzenet nem minősül elfogadásnak, csupán visszaigazolás a megrendelés rögzítéséről.
  5. A Szolgáltató minden megrendelést manuálisan ellenőriz. A szerződés a végleges visszaigazolás megküldésével jön létre, amely tartalmazza a teljesítési határidőt, a fizetési és szállítási feltételeket.
  6. A Vásárló ezzel elfogadja a Szolgáltató ÁSZF-jét és Adatkezelési Tájékoztatóját.

3.4 A szerződés megőrzése

A Szolgáltató a létrejött szerződéseket elektronikusan archiválja.
A Vásárló kérésére a szerződés másolata hozzáférhetővé tehető.

3.5 A szerződéskötés technikai lépései

  • A rendelési folyamat végig magyar nyelven zajlik.
  • A rendszer automatikusan ellenőrzi a hibás adatbevitelt és figyelmeztet a hiányzó adatokra.
  • A Vásárló az „Elküldöm a rendelést” gomb megnyomásával elfogadja, hogy a megrendelés fizetési kötelezettséggel jár.

3.6 A Szolgáltató felelőssége a szerződéskötés során

A Szolgáltató minden tőle elvárható intézkedést megtesz annak érdekében, hogy a webáruházban közölt információk pontosak és naprakészek legyenek.
A Szolgáltató ugyanakkor fenntartja a jogot a termékek adatainak, árainak és képeinek előzetes értesítés nélküli módosítására, amely nem érinti a már elfogadott megrendeléseket.

 

4. Termékek, árak, készletinformációk

4.1 Termékadatok és leírások

A webáruházban szereplő termékek lényeges tulajdonságai, műszaki jellemzői, bruttó árai, valamint a termékekhez tartozó leírások a termékoldalon találhatók.
A termékfotók illusztrációk, a tényleges termék ettől eltérhet, de a funkciókat ez nem befolyásolja.

4.2 Árak meghatározása

A webáruházban feltüntetett árak bruttó, ÁFÁ-t tartalmazó árak, amelyek magyar forintban (HUF) értendők.
A feltüntetett árak a szállítási és utánvét-kezelési költséget nem tartalmazzák, ezek külön kerülnek feltüntetésre a rendelés véglegesítése előtt.
A Szolgáltató az árváltoztatás jogát fenntartja, de a már leadott és visszaigazolt megrendeléseket ez nem érinti.

4.3 Nyilvánvalóan hibás ár meghatározása

Nyilvánvalóan hibás árnak minősül az a termékár, amely technikai hiba, rendszerhiba, elírás vagy adatfeldolgozási hiba miatt a termék szokásos piaci értékétől legalább 50 %-kal eltér, vagy 0 Ft / 1 Ft áron jelenik meg.
Ilyen esetekben a Szolgáltató nem köteles a hibás áron teljesíteni a megrendelést.
A Szolgáltató a hibás ár észlelésekor haladéktalanul tájékoztatja a Vásárlót, és felajánlja:

  • a megrendelés módosítását a helyes ár alapján, vagy
  • a rendelés költségmentes törlését és a befizetett összeg teljes visszatérítését.

4.4 Készletinformációk

A webáruházban megjelenített termékek készletadatai a valós raktárkészletet tükrözik.
Előfordulhat azonban, hogy a raktárkészlet a megrendelés feldolgozása közben megváltozik.
Amennyiben a megrendelt termék már nem elérhető, a Szolgáltató haladéktalanul tájékoztatja a Vásárlót, és új teljesítési időpontot ajánl fel, vagy a Vásárló kérésére a befizetett összeget visszatéríti.

 

5. Fizetési feltételek

5.1 Elérhető fizetési módok

A Szolgáltató az alábbi fizetési módokat biztosítja:

a) Előreutalás (banki átutalás)

A Vásárló a megrendelés ellenértékét banki átutalással teljesítheti a Szolgáltató bankszámlájára.
A rendelés feldolgozása a vételár beérkezését követően történik.
A közlemény rovatban a megrendelés számát kell feltüntetni.
A Szolgáltató csak a vételár jóváírását követően küldi meg a terméket.

b) Utánvét (MPL kézbesítéskor)

A Vásárló a termék kézhezvételekor fizet a kézbesítőnek.

  • készpénzzel legfeljebb 1 000 000 Ft-ig,
  • bankkártyával legfeljebb 1 500 000 Ft-ig.
    Az utánvét külön díjköteles, amelyet a rendelés véglegesítése előtt a rendszer feltüntet.

c) Online bankkártyás fizetés

A szolgáltatás jelenleg nem elérhető.
A Szolgáltató a későbbiekben jogosult új fizetési módokat bevezetni, ezekről a Vásárlókat előzetesen tájékoztatja.

5.2 Számlázás

A Szolgáltató elektronikus számlát állít ki, amelyet e-mailben küld el a Vásárlónak.
A számlát a Webgépész Kft. állítja ki az adott rendelés adatai alapján.

 

6. Szállítási feltételek

6.1 Szállítási szolgáltató

A Szolgáltató a megrendelt termékek kézbesítését a Magyar Posta Zrt. (MPL) futárszolgálatán keresztül biztosítja, Magyarország teljes területén.

6.2 Szállítási módok

A Vásárló a rendelés során az alábbi kézbesítési módok közül választhat:

  • MPL házhozszállítás – munkanapokon 8–17 óra között, a megadott címre.
  • MPL csomagautomata – a csomag érkezéséről SMS-ben vagy e-mailben kap értesítést, 2 munkanapig átvehető.
  • MPL PostaPont – a választott postán, nyitvatartási időben átvehető.
  • MPL MOL Pont – a MOL töltőállomásokon elérhető átvételi lehetőség.
  • MPL COOP Pont – COOP üzletekben átvehető.

A szállítási mód a rendelés véglegesítése előtt szabadon módosítható.

6.3 Szállítási határidők

A szállítás várható ideje:

  • 40 kg alatti csomag esetén: 1–5 munkanap
  • 40 kg feletti vagy túlméretes csomag esetén: 3–8 munkanap

A fenti határidők a rendelés visszaigazolásától számítanak.
Késedelem esetén a Szolgáltató haladéktalanul tájékoztatja a Vásárlót, aki dönthet új határidőről vagy a szerződés elállásáról.

6.4 Szállítási díjak (bruttó)

Súly

Díj

0–3 kg

2 000 Ft

3,1–10 kg

3 500 Ft

10,1–20 kg

4 000 Ft

20,1–30 kg

5 000 Ft

30,1–50 kg

8 000 Ft

50,1–250 kg

12 000 Ft

250 kg felett

egyedi díjkalkuláció (min. 25 000 Ft)

6.5 Utánvét-kezelési díjak (bruttó)

Utánvét összege

Díj

1–25 000 Ft

500 Ft

25 001–50 000 Ft

1 000 Ft

50 001–100 000 Ft

2 000 Ft

100 001–250 000 Ft

3 000 Ft

250 001–500 000 Ft

4 000 Ft

500 001–1 000 000 Ft

5 000 Ft

A rendszer a kosár végösszegénél automatikusan feltünteti a teljes szállítási és utánvét-kezelési díjat.

6.6 Teljesítés módja

A kézbesítés az épület bejáratáig (kapuig, lépcsőházig) történik; az ár nem tartalmazza az emeletre szállítás, beüzemelés vagy helyszíni mozgatás díját.
Ezek igény esetén külön, írásbeli ajánlat alapján rendelhetők meg.

6.7 Túlméretes áruk

A 40 kg feletti, illetve túlméretes termékek (például bojler, radiátor, kád) kiszállítása egyedi díjkalkuláció alapján történik, amelyről a Vásárló előzetesen tájékoztatást kap.

7. Elállási jog

(45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 20–29. § alapján)

7.1 Az elállás joga

A Vásárló a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat.
A határidő attól a naptól számítandó, amikor a Vásárló vagy az általa megjelölt harmadik személy a terméket átvette.

7.2 Az elállás bejelentése

Az elállási szándékot a Vásárló e-mailben jelezheti a info@kazanpont.hu címen, vagy postai úton, egyértelmű nyilatkozatban.
A Szolgáltató visszaigazolja az elállás beérkezését.

7.3 A termék visszaküldése

  • A Vásárló az elállás bejelentését követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül köteles a terméket visszaküldeni a Szolgáltató címére.
  • A termék visszaküldésének költsége a Vásárlót terheli.
  • Amennyiben a Vásárló kéri, a Szolgáltató – írásos megkeresés alapján – árajánlatot ad a visszaszállítás megszervezésére, és annak elfogadása után a termék visszaszállítását elvégzi.
  • A visszaküldés során a Vásárló köteles a terméket eredeti csomagolásban, a számlával együtt visszajuttatni.

7.4 Visszatérítés

A Szolgáltató a visszaküldött termék megérkezését követő 14 napon belül visszautalja a teljes vételárat, beleértve az eredeti szállítási költséget is, kivéve, ha a Vásárló kifejezetten más szállítási módot választott, mint a legolcsóbb alapértelmezett.
A visszatérítés banki átutalással történik.

7.5 Értékcsökkenés és felelősség

A Vásárló felel a termék értékcsökkenéséért, ha a kipróbálás a szükséges mértéket meghaladta, és a használat következtében a termék újszerű jellege csökkent.
A Szolgáltató az értékcsökkenés mértékét dokumentáltan állapítja meg, és erről írásban tájékoztatja a Vásárlót.

7.6 Az elállás kizárása

A Vásárló nem gyakorolhatja az elállási jogát az alábbi esetekben:

  1. Olyan nem előre gyártott termék esetén, amelyet a Vásárló utasítása vagy kifejezett kérésére gyártottak vagy rendeltek meg, illetve amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak.
  2. Higiéniai vagy egészségvédelmi okból az átadást követően vissza nem küldhető termék esetén.
  3. Olyan termék esetén, amely a természeténél fogva más termékkel elválaszthatatlanul keveredett.
  4. Olyan nem készleten tartott, de sorozatban gyártott termék esetén, amelyet a Vásárló külön kérésére szerzett be a Szolgáltató, és amely más Vásárló számára ésszerűen nem értékesíthető.

7.7 Elállási nyilatkozatminta

A Vásárló az elállási szándékát a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 2. mellékletében található nyilatkozatmintával is közölheti.
(Ezt a Szolgáltató a weboldalon és a visszaigazoló e-mail mellékletében is elérhetővé teszi.)

 

8. Hibás teljesítés, szavatosság

8.1 Hibás teljesítés

A Szolgáltató hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban meghatározott minőségi követelményeknek.
Nem minősül hibás teljesítésnek, ha a Vásárló a hibát a szerződéskötéskor ismerte, vagy azt ismernie kellett.

8.2 Kellékszavatosság

A Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Polgári Törvénykönyv 6:159–174. §-aiban foglalt kellékszavatossági jogokat érvényesítheti.

A Vásárló választása szerint kérheti:

  • a termék kijavítását,
  • a termék kicserélését,
  • árleszállítást, vagy
  • elállhat a szerződéstől, ha a hiba jelentős.

A Vásárló hibás teljesítés esetén 2 éven belül érvényesítheti szavatossági igényét.
A hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belüli bejelentést határidőben megtettnek kell tekinteni.

8.3 A hibás teljesítés bejelentése

A Vásárló a hibás teljesítést e-mailben vagy postai úton jelezheti.
A bejelentésnek tartalmaznia kell:

  • a vásárlás azonosító adatait,
  • a hiba leírását,
  • a Vásárló igényét (javítás, csere, árleszállítás, elállás).

A Szolgáltató a bejelentést haladéktalanul rögzíti, és legkésőbb 5 munkanapon belül visszajelzést küld.

 

9. Jótállás (151/2003. (IX.22.) Korm. r. és 10/2024. (VI.28.) IM r.)

9.1 Jótállási kötelezettség

A Szolgáltató jótállást vállal minden olyan termékre, amelyre jogszabály jótállási kötelezettséget ír elő.

Termék bruttó vételára

Kötelező jótállás időtartama

10 000 – 250 000 Ft

2 év

250 000 Ft felett

3 év

A jótállási idő a termék átadásának napjától számít.
Ha a termék javítása miatt a Vásárló a terméket nem tudja használni, a jótállási idő meghosszabbodik a javítási idővel.

9.2 Jótállási jegy

A Szolgáltató jótállási jegyet állít ki papír vagy elektronikus formában.
A jótállási jegy hiánya nem zárja ki a jótállási jog érvényesítését, ha a Vásárló a vásárlást számlával igazolni tudja.

9.3 Jótállási igény bejelentése

A Vásárló jótállási igényét a Szolgáltató ügyfélszolgálatán jelezheti.
A bejelentésnek tartalmaznia kell a termék adatait, a vásárlás azonosítóját, a hiba leírását és lehetőség szerint fényképet a hibáról.
A Szolgáltató 5 munkanapon belül visszajelzést ad a javítás vagy csere menetéről.

9.4 Javítás, csere, elállás

A kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató 15 napon belül elvégzi.
Ha ez nem lehetséges, a Vásárló jogosult elállni a szerződéstől és kérni a vételár visszatérítését.
Ha a termék háromszor meghibásodik, a Szolgáltató köteles kicserélni vagy a vételárat visszafizetni.
Ha a javításra 30 napon belül nem kerül sor, a Vásárló új terméket vagy pénzvisszatérítést választhat.

9.5 Javítás helye és szállítás

A javításokat a gyártó vagy a hivatalos márkaszerviz végzi.
A 10 kg-nál nehezebb vagy helyhez kötött termékek esetén a javítást a helyszínen kell elvégezni.
Ha ez nem lehetséges, a termék szállításáról a Szolgáltató gondoskodik, a költség őt terheli.

9.6 A jótállás kizárása

A jótállás nem terjed ki:

  • rendeltetésellenes használatra,
  • szakszerűtlen beszerelésre,
  • mechanikai sérülésre,
  • külső behatásra (villám, túlfeszültség, vízkár),
  • természetes elhasználódásra (pl. tömítések, szűrők).

9.7 A jótállás területi hatálya

A jótállás Magyarország területére érvényes.
Ha a terméket az EU más tagállamában használják, a jótállás a gyártó európai szervizhálózatán keresztül érvényesíthető.

9.8 Kapcsolat, ügyfélszolgálat

Webgépész Kft. – KazánPont.hu
Cím: 6000 Kecskemét, Tavirózsa utca 13.
E-mail: info@kazanpont.hu
Telefon: +36 20 999 6066
Ügyfélszolgálat: munkanapokon 9:00–17:00

 

10. Panaszkezelés

10.1 A panasz benyújtásának módjai

A Vásárló a termékkel, a szolgáltatással, vagy a Szolgáltató magatartásával kapcsolatos panaszát az alábbi módokon teheti meg:

  • E-mailben: info@kazanpont.hu
  • Telefonon: +36 20 999 6066
  • Postai úton: Webgépész Kft., 6000 Kecskemét, Tavirózsa utca 13.

10.2 Panaszkezelés folyamata

A Szolgáltató minden panaszt nyilvántartásba vesz, és annak beérkezésétől számított 30 napon belül köteles írásban megválaszolni.
A panaszt elutasító válaszban a Szolgáltató megindokolja az elutasítás okát, és tájékoztatja a Vásárlót az igényérvényesítési lehetőségekről.
A szóbeli panaszról (telefonon vagy személyesen) jegyzőkönyv készül, amelyet a Szolgáltató öt évig megőriz.

10.3 A panasz elutasítása esetén rendelkezésre álló jogorvoslat

Ha a Vásárló a panasz elutasításával nem ért egyet, az alábbi szervekhez fordulhat:

  • Békéltető Testület:
    A fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez,
    illetve a Budapesti Békéltető Testülethez (1016 Budapest, Krisztina krt. 99.).
    Web: www.bekeltetes.hu
  • Fogyasztóvédelmi hatóság:
    A fővárosi és vármegyei kormányhivatalok fogyasztóvédelmi osztályai.
    Web: www.kormanyhivatalok.hu
  • Bírósági eljárás:
    A Vásárló jogosult a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint a Szolgáltató ellen bírósági eljárást kezdeményezni.

10.4 Online vitarendezés

A fogyasztó az Európai Bizottság online vitarendezési platformján is kezdeményezhet eljárást:
https://ec.europa.eu/consumers/odr

 

11. Adatkezelés

11.1 Az adatkezelés jogalapja

A Szolgáltató a Vásárló személyes adatait a rendelés teljesítése, a számlázás, a szállítás, valamint – a Vásárló kifejezett hozzájárulása esetén – hírlevélküldés céljából kezeli.
Az adatkezelés jogalapja a Vásárló hozzájárulása, illetve a szerződés teljesítése.

11.2 Az adatkezelés célja és terjedelme

Az adatkezelés kiterjed:

  • név, cím, telefonszám, e-mail cím, számlázási és szállítási adatok,
  • hírlevél-feliratkozás esetén az e-mail cím marketingcélú felhasználása.

A Szolgáltató nem adja át a Vásárló adatait harmadik félnek, kivéve, ha az a szerződés teljesítéséhez (pl. MPL kézbesítés) szükséges.

11.3 Az adatkezelés időtartama

A rendeléshez kapcsolódó személyes adatokat a Szolgáltató a számviteli és adójogszabályok szerint 8 évig megőrzi.
A hírlevél-feliratkozás adatai a leiratkozásig kerülnek tárolásra.

11.4 A Vásárló jogai az adatkezeléssel kapcsolatban

A Vásárló jogosult:

  • tájékoztatást kérni az adatkezelésről,
  • kérni az adatok helyesbítését vagy törlését,
  • tiltakozni a marketingcélú adatkezelés ellen,
  • valamint panaszt tenni a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál (NAIH).
    Cím: 1055 Budapest, Falk Miksa u. 9–11. Web: www.naih.hu

11.5 Az adatbiztonság

A Szolgáltató minden tőle elvárható technikai és szervezési intézkedést megtesz az adatok biztonsága érdekében, különösen az illetéktelen hozzáférés, megváltoztatás, törlés és nyilvánosságra hozatal ellen.

 

12. Jogorvoslat, alkalmazandó jog, záró rendelkezések

12.1 Jogorvoslati lehetőségek

A Vásárló és a Szolgáltató törekednek a viták békés úton történő rendezésére.
Ha ez nem lehetséges, a Vásárló jogosult a lakóhelye szerinti bírósághoz fordulni.
A szerződésre a magyar jog az irányadó.

12.2 Felelősségkorlátozás

A Szolgáltató nem felel a vis maior, internetkapcsolati hibák, szolgáltatók által okozott fennakadások, illetve a Vásárló hibás adatmegadásából eredő károkért.
A Szolgáltató nem vállal felelősséget az olyan károkért, amelyek a Vásárló eszközeinek hibájából, szoftveres problémákból vagy vírusfertőzésből erednek.

12.3 ÁSZF módosítása

A Szolgáltató jogosult az ÁSZF módosítására.
A módosított feltételek a weboldalon történő közzététel napjától hatályosak.
A módosítás nem érinti a már létrejött szerződéseket.

12.4 Részleges érvénytelenség

Ha az ÁSZF bármely rendelkezése érvénytelen, az nem érinti a többi rendelkezés érvényességét.
A felek az érvénytelen rendelkezést olyan jogszerű szabállyal helyettesítik, amely legközelebb áll az eredeti célhoz.

12.5 Záradék

A jelen Általános Szerződési Feltételek 2025. október 20. napjától érvényesek és hatályosak.
A dokumentum minden korábbi verziót hatályon kívül helyez.

 

Kelt: Kecskemét, 2025. november 3.
Webgépész Kft.
Ügyfélszolgálat: info@kazanpont.hu | +36 20 999 6066
Web: www.kazanpont.hu

A dokumentum pdf formátumban történő letöltéséhez kattintson ide:

Általános Szerződési Feltételek.pdf