Termékek
Főmenü
logo
  • Honeywell
  • Ariston
  • Viessmann
  • Saunier Duval
  • Bosch
  • Vaillant
  • Rendamax
  • Remeha
  • Ferroli
  • CelsiusPlussz
  • TOTYA
  • Hajdu
  • Reflex
  • Computherm
  • WATTS
  • Atmos
  • Immergas
  • Vogel & Noot
  • Gree
  • Fernox
  • Sanica
  • Esbe
  • Centrometal
  • Adax
  • Glamox
  • Beha
  • Termostroj
  • Nobo
  • Biokopri
  • Thermex
  • Deltacalor
  • Radialight
  • Aeroflow
  • LG
  • Xhenia
  • Romantik
  • Calor
  • Alfa-Laval
  • Swep
  • Eldominvest
  • TermoJET
  • Zilmet
  • Vents
  • C&F Technics
  • Fischer
  • Heizer
  • Senko
  • Falcon
  • Panasonic
  • APAYDIN
  • Eliko
  • Sunsystem
  • Rubynor
  • Midea
  • Blist
  • LAFAT
  • Action
  • Caleffi
  • LaNordica-Extraflame
  • Magnet
  • Kodsan
  • TERRALUX
  • Vara-Fég
Kazánok Szaniterek Füstcsövek Kukatárolók

A 151 / 2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján a cégünk által forgalmazott termékekre az itt leírt feltételek mellett 12 hónap jótállást vállalunk. A Kormányrendeletben előírt 12 hónap jótállási időt meghaladó garanciális évek feltétele minden eseten, az évenkénti karbantartás, jogosultsággal rendelkező szerviz által, valamint annak dokumentálása a képviseletek felé.

 

A jótállási jegyről

Ön a jótállási igényét kazánok és egyéb szakbeüzemeléshez kötött termékek esetén a vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel és az eredeti számla egyik példányával, egyéb termékek esetén az eredeti számla egyik példányával érvényesítheti, ezért kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizze meg.

Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni.

A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.

 

A jótállási felelősséget kizáró feltételekről

  • Nem rendeltetésszerű használat
  • Átalakítás
  • Házilagos beszerelés
  • Számla szabálytalan javítása, módosítása
  • Nem szakszerű beszerelés, (a jótállási jegyet legtöbb esetben csak az arra jogosult beüzemelő, összeszerelő töltheti ki)
  • Elemi kár, természeti csapás, egyéb okozta rongálódás
  • Mechanikai meghibásodás
  • Tudatos rongálás
  • Természetes elhasználódás

 

A jótállási és javítási határidőről

  • A jótállási időtartam a vásárlás napjával, bizonyos termékeknél a beüzemelés napjával kezdődik.
  • A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz hibát nem talált.
  • A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében újra kezdődik.
  • A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.

 

Jótálláson és szavatosságon alapuló vásárlói jogokról

  • Ha a termék a vásárlástól számított 3 napon belül, szakszerű üzembe helyezés és kezelés mellett meghibásodott, Ön kérheti annak azonos típusú új termékre való cseréjét.
  • A vásárló a termék díjmentes javítását kérheti.
  • Ha a cserére nincs lehetőség, úgy a vásárlási szerződéstől elállhat és a vételárat kérheti vissza.
  • A termék oda- visszaszállításáról a vásárlónak kell gondoskodni.
  • A termék cseréje csak az eredeti csomagolás és a mellékelt okmányok megléte esetén lehetséges.
  • A használat során bekövetkezett meghibásodásokra a termékhez mellékelt magyar nyelvű garanciajegyben leírtak az érvényesek.

A dokumentum pdf formátumban történő letöltéséhez kattintson ide:

Garancia.pdf